Subject: FW: Tallinn-Kloogaranna LOK OJV täitmistagatis
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Jun 2024 13:59:00 +0300

From: Priit Hainoja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 17, 2024 2:24 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Artjom Astreika - INFRAGATE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kaidi Pugal - INFRAGATE
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tallinn-Kloogaranna LOK OJV täitmistagatis

Tere

Saatsin 29.12.2023 Indrek Sihver täitmistagatise vähendamise taotluse
(e-kiri manuses). Kuna Indrek enam Transpordiametis ei tööta, siis saadan
uuesti.

Parimat

Priit Hainoja

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:   +372 524 4443

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud

Subject: Tallinn-Kloogaranna LOK OJV lõpparuanne ja täitmistagatise taotlus
From: "Priit Hainoja" <[email-masked]>
To: "Indrek Sihver" <[email-masked]>
Cc: "Artjom Astreika - INFRAGATE" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Dec 2023 14:24:33 +0300

Tere Indrek

Edastan OJV lõpparuande ja täitmistagatsie vähendamise taotluse.

Parimat

Priit Hainoja

Teede järelevalve insener

AS Infragate Eesti

Mäealuse 2/3, 12618 Tallinn

Tel:    +372 626 7777

Mob:   +372 524 4443

 <http://www.infragate.ee/et/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud